luni, 17 august 2009

Fructele anti-criza "made in Romania" au fost depuse de Emil Boc pe masa Guvernului

Premierul Emil Boc s-a tinut de cuvant si le-a adus ministrilor prezenti miercuri la sedinta de Guvern fructe romanesti pe care le-a cumparat, la sfarsitul saptamanii, de la cei care vand
pe marginea soselei, transmite Agerpres.
Astfel, fiecare ministru a avut miercuri dimineata in fata cate un platou cu mere, piersici, caise si pepene cultivate in Romania.
"Vreau sa stiti ca fructele pe care le vedeti pe masa sunt fructe romanesti. Le-am adus din deplasarile in teritoriu - Caras, Valcea, Olt. Sunt produse romanesti suta la suta, asa incat luam masuri anticriza consumand fructe romanesti. Va invit sa faceti acelasi lucru si dumneavoastra", i-a indemnat premierul pe membrii Cabinetului sau.
Emil Boc a cumparat sambata, in timpul deplasarilor sale in judetele Valcea si Olt, fructe de la vanzatorii de pe marginea drumului, produse pe care a spus ca le duce ministrilor cu scopul de a-i incuraja sa cumpere produse autohtone.
"Am fost incantat de varietatea de produse autohtone si naturale pe care le-am vazut in Olt. Am cumparat
mere, caise, piersici, pepene si aceste fructe le voi da colegilor mei la sedinta de guvern de miercuri. Ele sunt produse naturale
si le-am cumparat pentru a-i convinge ca fiecare dintre ei sa cumpere produse autohtone oriunde va merge, la vreun magazin sau la vreo piata
din Romania", a spus Emil Boc.
Prim-ministrul a sustinut ca orice roman poate lua in fiecare zi masura anticriza de a cumpara
produse din propria tara.
In opinia sa, fructele romanesti sunt competitive cu cele din import si sunt sanatoase. El a mentionat ca printre fructele cumparate se numara si pepeni luati de la Strejesti.
"Am cumparat pepeni de la Strejesti, din aceia cu pamant pe ei, semn clar ca nu sunt adusi din Turcia sau Olanda", a spus premierul.