vineri, 27 martie 2009

Diana si profu’ de germana

Diana Munteanu a dezvaluit ca sotul sau, Claudiu Niculescu, desi ”incepator”, ii da lectii de germana, si ca, din cand in cand, se “ciondanesc” asupra pronuntiei: “Ne contrazicem pe anumite lucruri. Eu spun ca se zice intr-un fel, el intr-altul. Claudiu are profesor la club, iar eu invat de pe cursurile lui si de pe cele pe care le-am adus din Romania”.
Plecata cu sotul sau la Duisburg si dispusa sa renunte la orice, inclusiv la televiziune, pentru ex-dinamovistul Claudiu Niculescu, Diana Munteanu se simte deja nemtoaica. Vedeta tv spune ca s-a obisnuit repede cu viata
din Germania, singura dificultate pe care o intampina fiind comunicarea. “Ma straduiesc sa invat limba. E mai greu cu vorbitul, inteleg, dar nu ma pot exprima. Nu pot merge nici la cursuri, pentru ca si acestea se fac tot in germana”, a marturisit prezentatoarea “Conferintei de presa” de la Antena 2. Diana are totusi un profesor, dar si acesta este cam la fel de incepator ca si ea: ”Claudiu este cel care ma ajuta sa invat dupa cursurile pe care le face cu profesorul de la club. El imi explica ce nu inteleg. Din cand in cand ne mai si contrazicem asupra pronuntiei. Eu sustin ca se zice intr-un fel, el in altul. Asta e, avem o ocupatie”. Vedeta tv si-a adus, la randu-i, mai multe carti din Romania, precum si cateva dictionare care sa o ajute sa se descurce in limba lui Goethe. Diana a fost la meciurile sotului sau: “Mi-a placut atmosfera de pe stadion. Acolo nimeni nu stie ca eu am emisiune in Romania”.
“Ne-am pus satelit pentru programele romanesti”
Dupa lungi cautari pe net, Diana si Claudiu si-au ales casa in care sa locuiasca. “Stam intr-o casa cu un etaj si o curte mai mica. Aceasta ne-a placut noua cel mai mult. E bine ca locuim aproape de Tararache”. Cei doi se afla la curent cam cu toate noutatile din tara, Claudiu urmarind la tv, atunci cand timpul ii permite, meciurile fostei sale echipe, Dinamo. “Ne-am pus satelit. Acesta a fost unul dintre primele lucruri pe care le-am facut cand ne-am mutat”, a spus Diana.
”Clienta” pietelor din Germania
Atunci cand ramane singura, sotul sau intrand in cantonament, Diana petrece destul de mult timp in piata
, si nu la shopping, in magazine din Germania. “Eu nu prea le am cu shopping-ul, nu am rabdare. Nici in Romania nu obisnuiam sa colind magazinele. Sunt adepta cumparaturilor pe internet. In schimb, ma duc destul de des in piata, de unde-mi cumpar flori”, a dezvaluit vedeta. Diana urmeaza sa se intoarca in tara la inceputul lunii aprilie, pentru aniversarea unui an de zile de la infiintarea postului Antena 2, la care modereaza Conferinta de presa.